• Marulianus home

Skice i popis smjerova
prilikom opremanja

Bane i Krešo

Novo penjalište u srcu Zagore....

KANJON ČIKOLE

OSOJE

Lokacija stijene Osoje nalazi se na strmcima uzvodno od mosta Pakovo Selo - Ključ na desnoj strani kanjona rijeke Čikole.
Koordinate koje će vas dovesti vrlo blizu uređenog i vidljivog parkirališta su N43° 50.373 E16° 03.018, a preciznije tek trebamo uzeti sa točnog mjesta.

PRISTUP
Sa autoceste izlaz Šibenik, prvi ako vozite iz Splita, a drugi ako vozite iz pravca Zadra i dalje. Pravac Drniš sve do Pakovog sela, skretanje za Miljevce. Dalje do kanjona i mostom preko Čikole do uočljivog Parkinga.
Stazom do podnožja stijene 15 min.
Staze su uređene u sklopu projekta, te ima i dva odmarališta sa klupama, vidikovce itd.  Sve u svemu, guštat ćete u pristupu.

SPECIFIKACIJE STIJENE OSOJE
Ovo je jedna od lokacija uz još barem dvije ako ne i tri manje lokacije, ali definitivno namjarkantnija u kanjonu Čikole. Stijena Osoje čija je barijera duga par stotina metara, moguće blizu 700 – 800 metara gdje su najupečatljivija tri sektora, ali i pored tih sektora potencijal je ogroman!

Orjentacija stijene je Jug: Jugoistok;

Stijena je visine do max 80 metara. Upotrebljive visine variraju, uglavnom su to sportski smjerovi do 45m ali ima i dvodužinaca na jednom dijelu do 50m, te jedan trodužinac od 70m.

Smjerovi su dosta dugi, idu i do 50 metara, s tim da smo u takvim primjercima ubacivali i sidrište na otprilike 30m da se može elegantno spuštati sa užadi kraćom od 80m.

Ocjene smjerova trenutno su okvirne i relativne. Potrebna potvrda više manje svih ocjena na penjalištu, naročito nakon čišćenja pojedinih linija.

Prevladavaju ploče, jedan dio su položene i idealne za lakše smjerove.
Podosta vertikalne ploče, rang 6c-7a, idealan za tehničke smjerove.
Ponešto i prevjesa za kraće eksplozivnije smjerove do 7c-8a.
Ukupno kapaciteta na ovoj lokaciji do 100 smjerova!

Imajte na umu da je penjalište potpuno novo, te je za očekivati da će pucati neka hvatišta i nožišta.

OPREMA
Oprema u stijeni je Raumer, a sidrišta su sva originalna na karabiner. To je ono što ovo penjalište čini izuzetno sigurnim i nije potrebna neka dodatna oprema nego se opremiti sa većim brojem kompleta, jer neke linije broje i do max 25 međuosiguranja.

Opremanje smjerova
Stijena je uređena i opremljena u sklopu Projekta Razvoj turizma na rubnim dijelovima Nacionalnog parka Krka kojim upravlja Javna ustanova za upravljanje zaštićenim područjima Šibensko-kninske županije i koji je u cijelosti financiran iz fondova EU.
Smjerove su organizirano opremali licencirani penjači iz SPK Marulianus, SPK Teton i drugi iz Hrvatske i šire.
Moguće je zatražiti materijal i opremiti smjer ili više njih s tim da je potrebno kontaktirati
Hrvoje Bratić na +38597 600 6664, Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
Pere Županović na +385915921998, Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Naravno da će momci kontrolirat šta će i kako tko raditi jer reda mora biti, ali svakako je doprinos dobrodošao, te unaprijed zahvaljujemo.

Upozorenje!
Područje stijene Osoje nalazi se na zaštićenom području i na samom rubnom području NP Krka. Molimo sve posjetitelje da se s tim u skladu i ponašaju.

Zadnji komentari

RSS

Bilo podlaktice

Prvo ponavljanje Megdana će ove sezone izvest: